Drony - sklep z dronami sklep.pstrykdron.pl

Dji Phantom 4 Pro - sklep z dronami sklep.pstrykdron.pl

Dji Mavic Pro Combo - sklep.pstrykdron.pl

Dji Osmo Mobile - sklep z gimbalami PstrykDron

Feiyu-Tech G5 w sklepie PstrykDron.pl

Dji Phantom 3 od PstrykDron

Czołgi Rc - najlepsze ceny w PstrykDron.pl

Dji Inspire 2 w sklep.pstrykdron.pl

Drony Rekreacyjne w PstrykDron.pl

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – ich posiadanie wspomoże i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji.

 Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 782438123.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    Prześlij reklamację na adres mailowy, listem poleconym lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

    W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

    Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

    Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@multicopterhouse.pl lub telefonicznie: +48 782438123. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Każdy element zwracanego produktu musi być kompletny i zapakowany, wskazane jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Odeślij zakupiony produkt w opakowaniu (jeżeli jest to możliwe: w oryginalnym opakowaniu) wraz z całą jego zawartością.

    Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

    W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w opakowaniu z całą jego zawartością).

    Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Sklep internetowy na platformie
SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie