Drony - sklep z dronami sklep.pstrykdron.pl

Dji Phantom 4 Pro - sklep z dronami sklep.pstrykdron.pl

Dji Mavic Pro Combo - sklep.pstrykdron.pl

Dji Osmo Mobile - sklep z gimbalami PstrykDron

Feiyu-Tech G5 w sklepie PstrykDron.pl

Dji Phantom 3 od PstrykDron

Czołgi Rc - najlepsze ceny w PstrykDron.pl

Dji Inspire 2 w sklep.pstrykdron.pl

Drony Rekreacyjne w PstrykDron.pl

Częste pytania

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie. 

 

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

    Jak sprawdzić dostępność produktów?

    Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Jakie występują formy dostawy?

    Ile zapłacę za przesyłkę?

    Jak zapłacić za zamówienie?

    Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Co to są kupony rabatowe?

    Co to jest przechowalnia?

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Jak zmienić moje zamówienie?

    Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

    Gdzie jest moja przesyłka?

    Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

    Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

    Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

    Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@multicopterhouse.pl lub telefonicznie: +48.782438123

    Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!

    Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

    Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

    Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@multicopterhouse.pl lub telefonicznie: +48.782438123

    Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

    Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin realizacji zamówienia zależy od wybranej formy dostawy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

    firma kurierska,

    poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),

                inpost,

    odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

Ile zapłacę za przesyłkę?

 Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do sprzedawcy podawana jest łączna cena wybranych towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu dostawy.

 

» szczegółowy cennik dostaw

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

    przelew na konto bankowe,

    płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

    płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem PaU).

» szczegółowy opis form płatności

 Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Mrozowska 2b , 55-330 Miękinia, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

 

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Po złożeniu zamówienia jego modyfikacji jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 782438123.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Po dokonaniu zamówienia anulowanie za pośrednictwem sklepu internetowego jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 782438123.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego, które pomogą rozpatrzyć reklamację.

» warunki gwarancji i serwisu 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 782438123.

 

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak być zniszczony czy uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

» opis reklamacji i zwrotów

Sklep internetowy na platformie
SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie